سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 331438
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
حجت‌الاسلام نصیری سردشت خوزستان

معضل بد حجابی، یکی از آسیب های جدی و خانمان سوز جامعه است که باید برای رفع آن، همه فعالان فرهنگی وارد میدان شوند.

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امام حسین(ع) بزرگترین پاسدار دین و قرآن بود؛ چرا که اگر آن حضرت قیام نمی کرد، یزیدیان نامی از دین و اسلام باقی نمی گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به دلایل نام گذاری روز پاسدار، گفت: از آنجا که تشکیل سپاه به منظور حفظ و حراست از دستاورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، میلاد با سعادت امام حسین(ع) به عنوان "روز پاسدار" نامگذاری شد.

امام جمعه سردشت خوزستان ادامه داد: سپاه از آغاز تاکنون نشان داده که همواره حامی نظام و ولایت بوده و هرجا مشکل و یا خللی در میسر پیشبرد اهداف نظام ایجاد گردد، وارد میدان شده و به دفاع از آرمان های انقلاب و امام(ره) می پردازد.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به این که سپاه یک ارگان صرفا نظامی نیست، ابراز داشت: وظیفه ذاتی سپاه نه تنها دفاع از ممکلت در تمامی ابعاد است، بلکه در مسایل فرهنگی نیز باید با همه توان در راستای بسط و گسترش فرهنگ ناب اسلامی تلاش کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت، مقابله با جنگ نرم دشمن را از دیگر وظایف سپاه عنوان کرد و افزود: امروز جنگ به عرصه ای دیگر منتقل شده و باید میدان نبرد را تغییر داد تا خدایی ناکرده اسیر حربه های سهمگین دشمن نشویم؛ چرا که استکبار جهانی استراتژی های مختلفی را در راستای مقابله با نظام اسلامی به کار گرفته و باید برای مقابله با آن، همه امکانات فرهنگی را بسیج کرد.

وی، بسیج را یک تشکل مردمی خواند و ادامه داد: امروز بسیج قدرتمند ترین ارتش مردمی در سطح جهان است که خوشبختانه در برهه های گوناگون، کشور را از توطئه های دشمنان مصون داشته و در حال انجام فعالیت های فرهنگی در سطح کشور است.

حجت الاسلام نصیری در پایان، با بیان این که انجام فعالیت های تبلیغی و بصیرتی یکی از وظایف پاسداران است، اظهار داشت: معضل بد حجابی، یکی از آسیب های جدی و خانمان سوز جامعه است که باید برای رفع آن، همه فعالان فرهنگی وارد میدان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha